Turn-Over heeft een gecertificeerd kwaliteitsmanagementsysteem conform de ISO 9001 norm.
Dit systeem is gebaseerd op klantgerichtheid, leiderschap, betrokkenheid van medewerkers, verbetering, bewijs gebaseerde besluitvorming, relatiemanagement en procesbenadering.
Als rode draad door het kwaliteitsmanagementsysteem loopt de Plan-Do-Check-Act cirkel: wij werken continue aan het verbeteren van de kwaliteit van de zorg en onze bedrijfsvoering.
Ons kwaliteitsmanagementsysteem is een manier om onszelf continu de vraag te stellen of we nog voldoen aan de eisen van de klant, de van toepassing zijnde wet- en regelgeving en de afspraken die we zowel intern als extern hebben gemaakt.
Binnen Turn-Over is het beveiligen van de gegevens van o.a. onze cliënten een continue aandachtspunt.
De NEN7510 is specifiek voor beveiliging van gegevens in de zorg.
Turn-Over is niet gecertificeerd voor de NEN7510 norm maar heeft haar kwaliteitsmanagementsysteem wel ingericht conform deze norm, zodat wij ook hier onze processen kunnen monitoren en verbeteren.
Deze website is nog in ontwikkeling en mogelijk nog niet geoptimaliseerd voor kleinere schermformaten. Bekijk de website op een scherm van minimaal 1800 pixels breed of zoom de browser uit voor een optimale weergave.
ik begrijp het